heyy heyy heyy (!) mari ke mari menyinggah di blog zira . follow me then i'll follow youu back (!) sekian dari zira . haha :)

Friday, June 24, 2011

terima kasih . harap dapat jumpa lagii:)

tak tahu nak mula macam manaa .
kalau nak cerita pun sampai krismas pun tak habiss !:)
but really thanks to god .
24.06.2011 date yg tak kann aku lupaa lahh . seriuss .
diaa hero saya padee hari tuu .
ntah sapee lah diaa tuu . kenal pun tak .
haishh . tapii orang orang muda cakap kann ,
kalau dah jodohh nak terserempak tuu , tak ke manaa:) ahaha .
tapii korang jangan lahh fikir bukan bukan babe .
diaa tuu bukan sapee sapee .
diaa cumaa hero saya padaa hari tuu .
tuu jee yg boleh saya cakap .
anyway saya harap dapat jumpaa awak lagii .
sebab saya tak sempat cakap terima kasihh kat awak .

to my husband , jangan fikir bukan bukan ehh sayang .
youu're the one sayang . swear to god !

No comments:

Post a Comment