heyy heyy heyy (!) mari ke mari menyinggah di blog zira . follow me then i'll follow youu back (!) sekian dari zira . haha :)

Wednesday, September 28, 2011

adil gila kann ?

ouh patot lahh . ta bg tauu punn .
duluu ceritaa pun cerita gitu gitu jee .
just bagi tauu yg adaa budak tuu macam tuu lahh neyh lahh .
pangkat adek adek lahh ape lahh .
ta bagii tau lahh pulak perempuan ke lakii kan .
yg aku neyh ingat ny lakii lahh kan .
biar lantak . ape akuu kesahh kan .
last last perempuan lah kann . memang best lah .
parok mesraa mesraa .
kenapa ? nak bagii alasan diaa orangg tuu
pangkat adek adek ke ?
alahh ta terima lah alasann tuu .
pangkat adek adek pun perempuan jugak kann ?
adek ape nyaa ? dia orang tuu dah berbulu atas bawah dah punn .
bukan nyaa budak umur 2 3 tahun !
time kau boleh pulak kann .
time aku semua jeles . baik dengan yg tua ke , yg muda ke , tau pulak jeles .
dah ingat aku neyh ape ? patung ?
eh aku ta ada lahh mesra dengan jantan lain .
aku ta ada mesra dengan budak lakii . biar pun budak sekolah .
aku ta ada mesra dengan laki lain . biar pun pangkat adek .
sebab senyum aku untuk kau ! mesra aku cuma dengan kauu !
mintak maaf kalauu aku kasar . aku pun bukan ny sempurna .
nak cakap aku salah ? ikot lah tuu hak kau .
kau dah besar bole fikir sendiri apa maksud akuu .
mintak maaf . bye .


No comments:

Post a Comment