heyy heyy heyy (!) mari ke mari menyinggah di blog zira . follow me then i'll follow youu back (!) sekian dari zira . haha :)

Thursday, September 15, 2011

bapak kau ! tahu ? bullshit .

hahh . buat ape bukak blog aku ? nak copy ayat kee ?
fuck orang macam kau tahuu honey ?
BODOH ! ta guna kau buat blog kau sendiri ,
kalau semua ceritaa aku kau nak COPY lah sial !
kenapa ? ceritaa hidup aku sama 100 % dengan kau kee ?
nama aku sama dengan kau ke ? muka aku sama dengan kau ke ?
ahh bapak kau !
be yourself lahh honey .
reti lah maluu sikit . better kau ta payah buat blog kau .
grr ! sumpah meyirap lah bodohh .
muka kau macam nak mintak penyepak je dengan aku .
ta kesah lah kan kalau kau nak copy aku punn .
sekurang kurang nyaa aku bangga sebab ada jugak orang jadi kan aku IDOL kan ?
HAHA . kenapa ? nak cakap aku berlagak ke ?
HARUS LAH aku berlagak . 
aku punya pasal lah kann .
naseb baek lahh kawan aku bagi tahuu . 
kalau ta sampai sudoh lah aku ta tahuu pasal kau kan sayang ?
terima kasihh nur ezza waheda :) loveyouu .


No comments:

Post a Comment